It’s a wrap

Nu het koudere herfstweer een feit is, is het voor ons lichaam extra belangrijk om de juiste voeding binnen te krijgen. Zo zorgen we ervoor dat we ons energiek blijven voelen, ook nu de dagen wat korter worden en de zon minder schijnt.  Besteed wat extra tijd aan je lunch, zodat je ook bij deze maaltijd veel groente, vis, kip of ei, peulvruchten en volkoren granen binnen krijgt. Zo kom je de middag vol nieuwe energie door en voorkom je een middagdip.

De wrap is superhandig en lekker om als (warme) lunch mee te nemen naar je werk.

Kies voor een volkoren variant, of bak zelf een volkorenpannenkoek en varieer met de vulling. Kies bijvoorbeeld voor de variatietips uit het boek  ‘Eet als een expert’ van I’m a Foodie.  Zo ben je verzekerd van een volwaardige lunch die goed smaakt en bijdraagt aan je gezondheid.

Over Fleur

In 2008 ben ik afgestudeerd als diëtist aan de Hogeschool van Amsterdam. Post hbo heb ik mijn diploma tot sportvoedingsadviseur behaald.  Na mijn studie heb ik drie jaar gewerkt als klinisch diëtist op een aantal afdelingen in het Slotervaartziekenhuis. Daarnaast heb ik als vrijgevestigd diëtist  veel cliënten met verschillende gezondheidsproblemen begeleid. Sinds 2014 werk ik bij Zuiver en Tennis Academy Amstelpark, waar ik met veel plezier de fitnessleden van Zuiver en tennissers van Amstelpark begeleid bij het optimaliseren van hun voeding en het bereiken van hun doelen. Gezond en lekker eten gaan voor mij hand in hand.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *